Jaké bylo setkání?

04.11.2012 17:36

Možná by vás v teple svého domova nebo kanceláře zajímala informace, jak proběhlo setkání příznivců svěracích kazajek. V první řadě bych velmi rád poděkoval Střihovi za parádní atmosféru, kterou vytvořil na spoluprobíhající párty. Výborná nálada, fajn lidé. Smekám a tleskám.

Heslovitě pár postřehů k samotnému setkání.

- Módní přehlídka holek v kazajkách byla moc hezká a milá, každá z pěti zúčastněných byla "přivlečena" svou "ošetřovatelkou". Moc jim to slušelo!

- Střiha předváděl svůj nový úlovek, který si převezl ze zámoří a to sice kazajku od Maxcita. Kdo neznáte tuto značku, věřte, že je to absolutní špička mezi svěracími kazajkami. Z klasického velmi pevného plátna (váha asi pět kilo), spousta popruhů, vše pevné bez možnsoti sebemenšího úniku. Osobně jsem ji měl možnost vidět takto naživo poprvé a je opravdu velmi pěkná. Pár subinek (v podstatě kazajkových vanilek :-) si ji užívalo i pro zavěšení do prostoru v mučírně.

- Docela mě překvapilo, že většině "obyčejných" BDSM lidí připadala hezčí klasická látková kazajka než kožená.

- Taky mě překvapilo, kolik lidí si chtělo zkusit kazajku, zejména holky rády :-) Myslím, že se jim nový zážitek moc líbil, některým dokonce tak, že v ní vydaly i do blízkého okolí na procházku :-) 

- Díky polstrované cele, která je umístěna v ateliéru, jsem měl možnost zkusit kombinaci kazajky a polstrované cely a je to skutečně velmi velmi zajímavé. Stejně tak kombinace kazajky a úzké cely na stání :-)

 

Bohužel žádné fotografie neuvidíte, protože se z důvodu diskrétnosti nefotilo.

 

Závěrem mi dovolte jednu myšlenku. Sice jsem toto setkání přímo neorganizoval, ale popravdě jsem čekal podstatně větší účast. Nevím jestli v tom byl nějaký konkrétní problém, který bránil účasti. Měl jsem pocit, že lidí, kteří mají doma svěrací kazajku a rádi by se setkali na kus řeči s podobně smíšlejícími není zase tak málo. Každopádně za sebe mohu slíbit, že se již v budoucnu nebudu pokoušet zorganizovat podobné setkání. Pokud do toho bude chtít jít někdo jiný nezříkám se účasti a i eventuélní drobné pomoci jako to bylo v tomto případě, ale sám opravdu ne.   

Máte nějakou poznámku k přečtenému? Podělte se o ni.

Datum: 30.04.2014

Vložil: Petr

Titulek: Možnost vyskoušení

rád bych si vyzkoušel celodenní pobyt v kazajce, a popruhy zejména zahraničního stylu, je to možné? Bohužel z hlediska diskrétnosti neuvádím přijmení, ale jsu z brna, přijel bych na víkend.Tel. 777031958

Vyhledávání

Kontakt

Nebojte se nás kontaktovat. Budeme vděčni za jakoukoliv připomínku, poznámku nebo kritiku.
počítadlo.abz.cz