I jiné zážitky BDSM než svěrací kazajky

28.06.2015 15:43

Protože k tématu o svěracích kazajkách momentálně nemám žádný nový příspěvek, rozhodl jsem se malinko upravit web a přidal jsem odkaz "jiné BDSM". Vím, že to není stylové, ale snad se skalní příznivci svěracích kazajek nebudou za to na mne zlobit :-)

 

Zatím mám v plánu popsat některé méně obvyklé SM pomůcky, se kterými jsem se někdy setkal. Myslím, že není nad to si přečíst něčí osobní zkušenost, byť samozřejmě velmi subjektivní.

 

A druhá věc, o které bych rád napsal, jsou mé zážitky z několika návštěv Království jiného světa neboli OWK. Kromě obecného úvodu ( sveracikazajky.webnode.cz/jine/zazitky-z-owk/ ) o OWK následuje první povídání o mém pobytu v OWK. sveracikazajky.webnode.cz/jine/zazitky-z-owk/owk-1-spankingday/  

 

Časem budou následovat ještě další tři reportáže o OWK. Doufám, že se vám budou líbit.

 

Vyhledávání

Kontakt

Nebojte se nás kontaktovat. Budeme vděčni za jakoukoliv připomínku, poznámku nebo kritiku.
počítadlo.abz.cz