Můj "vývoj" nových svěracích kazajek

04.04.2010 01:54

Svěrací kazajka je pravděpodobně nepřekonatelně dotaženým vynálezem a myslím, že další vylepšování už nic nepřinese, respektive  se obávám, že možná přinese spíš zhoršení pocitů při jejím užívání. Bez ohledu na to stále přemýšlím, jak tento ohromný vynález lidstva dále vylepšit. Přeci jen svěrací kazajky od dob jejich nemocničního k dnešnímu SM a fetiš použití prodělaly pořádnou porci změn. Napadly tři menší inovace. U všech bych vycházel ze své nejmilejší kožené kazajky a tu dále upravil.
 V jednom případě mě napadlo spojit svěrací kazajku s korzetem, tzn že od prsou dolů by přecházel relativně volnější střih do velmi těsného, který by nejen přiléhal na tělo, ale bylo by možné velmi pevné sevření trupu. Měl jsem možnost si zkusit kožený korzet a byl to také velmi příjemný pocit. Současně by mohly být vypuštěny řemeny na zadní straně a tím by se kazajka stala možná pohodlnější při ležení. Také si myslím,že pokud je člověk složitě (a možná zdlouhavě) do kazajky zašněrován může přinést pocit, že ani vysvobození nebude jen tak snadné. Nicméně v mém případě by to pro takovou úpravu chtělo shodit opět nějaké to kilo váhy :-)
 V druhém případě mě zase napadlo využít části motorkářského vybavení a svěrací kazajku obohatit o chrániče ramen, loktů a paží. Předpokládám, že jednak by to asi přineslo estetický zážitek (kdo by nechtěl mít širší ramena, že :-) a jednak by to mohlo přinést další pocit izolace, když jsem uzavřen ve velmi malém prostoru a nárazy na okolní stěny by byly podstatně více utlumeny. Tady si nejsem jist, jestli je můj dodavatel schopen vyrobit takovou kazajku s motorkářskými protektory a hlavně ji vyrobit tak, aby dobře seděla, což u současných modelů je naprosto výtečné.
 Třetí úprava není až tak zcela z mé hlavy, viděl jsem něco podobného někde na webu. Když už mluvím o hlavě, tak by se to týkalo právě jí. A sice vytvořit nějaký postroj, který by byl připevnitelný k vrchní části kazajky a podstatně omezoval pohyb hlavy. Tady si tak trochu nemyslím, že by to byl krok kupředu, krása je asi v tom, že hlava je normálně naprosto volná, ale přitom nedostupná pro ruce.
 Takže co s tím? Když pominu třetí nápad, tak první dva by se možná daly skloubit do jedné poněkud inovované kazajky. Široká ramena s dobře vycpanými lokty přecházející ve stojáček zakončený obojkem, pevně stažené břicho do tenkého pasu a to vše v krásné černé kůži... Pěkná představa, ale nebudu zapírat, že současné ekonomická krize dopadla i na mne a proto je tento projekt v současné době pro mne nerealizovatelný. I tak budu rád, pokud mi napíšete váš názor, jetli je to blbost nebo ne. I když upřímně neočekávám, že bych se nějakého nazoru dočkal...   

Vyhledávání

Kontakt

Nebojte se nás kontaktovat. Budeme vděčni za jakoukoliv připomínku, poznámku nebo kritiku.
počítadlo.abz.cz