Dva roky webu

23.01.2011 00:07

Když jsem loni promeškal první narozeniny naší straánky, tak letos jsem si dal pozor a nezapomněl jsem :-)

Co tedy napsat k tomuto výročí? Částečně se naplnily mé přestavy o tom, jak by měla stránka vypadat a hlavně jsem obohatil českou BDSM virtuální scénu o zaměření, které tu chybělo. Pravda, zaměření je to asi velmi úzké a specifické. V jedné chvíli jsem měl docela krizi a začal pochybovat o vynaloženém úsilí, jestli to celé má nějaký smysl. Reakce vás čtenářů mě přesvědčily, že to nějaký smysl má a doufám, že i do budoucna vytrvám. Sebekriticky musím říct, že jsem si myslel, že se tu objeví více fotek v galerií (na které je stejně zvědava většina návštěvníků), ale moc mě nebaví "recyklovat" posbírané fotky. Ale polepším se :-) Taky jsem myslel, že bude víc zážitků, ale nějak není objektivně čas na "blbosti". Času je obecně zoufale málo. Také jsem čekal větší ohlas vás čtenářů, ale každopádně díky za všechny dosavadní reakce. 

A co si přát do budoucna? Budu se snažit naplnit restíky a nedodělky. Jak bude něco zajímavé l zveřejnění, tak se podělím o poznatky nebo zážitky. Web bych nechtěl příliš rozšiřovat k jiným oblastem BDSM a chtěl bych aby i nadále zůstal takto vyhraněný. Někdy v budoucnu bych byl rád, kdyby se uskutečnilo alespoň minisetkání kazajkových nadšenců, ale to pravděpodobně hodně vzdálená budoucnost.

Když budete mít jakýkoliv podmět nebo nápad, neostýchejte se napsat do knihy návštěv nebo na mail.

Váš Straightjacket 

Vyhledávání

Kontakt

Nebojte se nás kontaktovat. Budeme vděčni za jakoukoliv připomínku, poznámku nebo kritiku.
počítadlo.abz.cz